Ja livet kom emellan. Som ni ser så blir det inte många uppdateringar här, eller rättare sagt inget alls på sistone.
Det har varit fullt upp, på ett bra sätt. Ja allt som tillhör livet..och så har vi firat syrran som tog studenten för nån vecka sen.:)

Jag själv har börjat pyssla mer och mer här hemma. Tycker om att fixa och göra om lite grann. Så nu har jag flera småprojekt som ligger lite vartstans här. Jag har ingen brådska. Jag gillar det. Även om hemmet ser lite halvklar ut..med flera saker som inte fått sin plats...men det är lite av charmen i det hela...
När jag får en ide börjar jag med det direkt, hinner bli klar eller halvklar ( som oftast) innan nått annat ploppar upp i mitt huvud..:) Inga märkvärdiga saker. 

Nu ska jag nog sova. Trodde jag skulle somna på soffan tidigare,men nej. Idag har vi haft ett kort men roligt besök av syrran med familj..:)
Nästa vecka ses vi igen! 


Kommentera

Publiceras ej