Hela (lilla) familjen har haft en härlig heldag ute. Närmare 30 grader och strålande sol. Svettigt och sååå underbart!
Vi börja förmiddagen med shopping. Sommarkläder till pappan. Jag skulle handla inne på Lindex men så fort jag såg kön lämna jag tillbaka allt. Går en dag nästa vecka istället. 
Efter en utelunch gick vi vidare till en stor lekpark, där vi hängde tills vi inte hade vatten kvar. Klockan 18 gick jag hem, helt slut. Dem andra två fortsatte till halv åtta!! L somna på en sekund nu ikväll. Hon hoppa även över vilan idag. 

Tanken var att vi skulle till Skansen eller grönan idag. Men eftersom det inte blev riktigt som vi tänkt i veckan så ville jag vila hemma idag, eller iaf inte göra nån "större" aktivitet. Bra beslut! 
Vi har hela sommarn på oss. Ja, det bästa är ju nu. Allt framför en. Alla sköna dagar.

Värmen gör en trött men GLAD. Njuter av detta. Tillochmed hemmet har kommit i sista hand idag. Men Vad gör det?! 

Kommentera

Publiceras ej