Jag är hemkommen från en kvällspromenad. Skönt väder för promenad. Jag hämta lite ny energi (och mjölk från affären). Prata i tele med mamma en stund med. Roligare med sällskap, iaf halva vägen:)
Jag har förberett allt inför natten, alvedon, nässpray osv. 
Försökt rusta upp hemmet med. Något som stör mig mycket är om det är stökigt överallt när jag vaknar. Jag är absolut inte pedant men det får gärna se någorlunda ut..:) annars dammsuger jag VARJE dag, minst en gång. Men inte idag. Nu vet ni vad jag gör imorgon bitti:) 
Allt annat som att damma är så tråkigt. Jag börjar bara flytta på saker (och dammar av),sen hamnar allt lite härovar och det blir aldrig någon ordning. En bidragande orsak är ju att vi inte har en bokhylla/vitrinskåp. Som jag så länge har tittat efter. Det ska ju klaffa för både smaken, plånboken och våra väggar som är omöjliga att borra i.. Men har nog hittat en som skulle passa..

Dags att sluta. Roligare än så här är det inte just nu.:)

Kommentera

Publiceras ej